דף הבית >> תחומי פעילות >> קירות דיפון

קירות דיפון


חברת ליפסקר מבצעת עבודות דיפון (וביסוס) באמצעות כלונסאות ואלמנטים בקידוח "יבש" ובשיטת הבנטונייט. מערכות הדיפון בשילוב עם עוגני הקרקע משמשות לדיפון זמני או קבוע של חניונים תת קרקעיים עמוקים, מרתפים, מדרונות ועוד.

 

בתקופה בה מחירי הקרקע באזורי המטרופולין גבוהים ביותר קיימת חשיבות עצומה לניצול מרבי של עתודות הקרקע הזמינות. כלל זה נכון הן לבנייה מעל פני הקרקע והן לבנייה תת-קרקעית. הציוד הקומפקטי המשמש אותנו בתחום הדיפון מסייע לנו להתמודד בהצלחה עם מגבלות שטח (מרווח עבודה צר, העדר נגישות, אתרים לשימור, הימצאות מי תהום, העדר אחידות גיאולוגית ועוד) ומאפשר ניצול מקסימלי של החלל התת-קרקעי, שאינו ניתן להשגה בשימוש וציוד סטנדרטיים.

 

ניצול החלל התת-קרקעי מאפשר להשביח את ערך הבניין. עם השלמת הדיפון מהווה המעטפת שנוצרה בסיס לשימושים רבים ומגוונים, לרבות חניון, חניון אוטומטי, מרתף, מקלט ועוד.

 

בשונה מציוד דיפון קונבנציונלי, השימוש בציוד ובמערכות הקידוח והחפירה המיוחדות שלנו מקטין עד למינימום את הסיכון לנזק סביבתי (רעש, ויברציה, לכלוך, זיהום מי תהום וכיוצא באלה). מזעור הנזקים חשוב במיוחד כאשר העבודה מתבצעת בסמוך למבנים מאוכלסים. חברתנו ביצעה בהצלחה עבודות דיפון רבות באתרים שהתאפיינו בתנאי נגישות קשים: עבודה בתוך מרווחי עבודה צרים, מתחת למבנים קיימים, מתחת לתקרות, מתחת לקווי מתח ועוד.

 

ציוד הדיפון הייחודי העומד לרשותנו כולל מכונות קידוח לביצוע כלונסאות ומיניפיילים בקטרים של עד 500 מ"מ, מתחת לתקרות שמתנשאות עד לגובה של 2.5 מטר. כמו כן, ברשותנו מערכות לביצוע מיני סלארי (מערכות מיוחדות שפותחו בלעדית על-ידי החברה, שמאפשרות חפירת קירות דיאפרגמה בעובי של 350 מ"מ, בשטחים מוגבלי גישה ובעומק של עד 14 מטר). 

 

אנו מעמידים לרשות לקוחותינו ייעוץ מקצועי למציאת הפתרון האופטימלי לדיפון קירות המרתף או החניון, תכנון וביצוע העבודה ויישום שיטות הדיפון הייחודיות שלנו.

 

 


  • Underground Car Park, Tel Aviv – Execution of retaining walls
    Underground Car Park, Tel Aviv – Execution of retaining walls
  • The New Tel Aviv Central Bus Station – An anchored element wall cast on site
    The New Tel Aviv Central Bus Station – An anchored element wall cast on site
  • Underground Car Park, Shopping Center, Safed – Execution of piled walls
    Underground Car Park, Shopping Center, Safed – Execution of piled walls
  • The Bahai World Center, Haifa – An anchored element wall
    The Bahai World Center, Haifa – An anchored element wall
  • Glilot Bridge, Tel Aviv – 35-50cm-thick retaining walls to a depth of 8.5 meters
    Glilot Bridge, Tel Aviv – 35-50cm-thick retaining walls to a depth of 8.5 meters
  • Dizengoff Car Park, Tel Aviv.– 35cm-thick retaining walls to a depth of 8.5 meters
    Dizengoff Car Park, Tel Aviv.– 35cm-thick retaining walls to a depth of 8.5 meters
  • Dizengoff Car Park, Tel Aviv.picture 2
    Dizengoff Car Park, Tel Aviv.picture 2
  • Dizengoff Car Park, Tel Aviv.picture 3
    Dizengoff Car Park, Tel Aviv.picture 3
  • Yona Hanavi Car Park, Tel Aviv – 35cm-thick retaining walls
    Yona Hanavi Car Park, Tel Aviv – 35cm-thick retaining walls
  • Yona Hanavi Car Park.picture 2
    Yona Hanavi Car Park.picture 2
  • Pninat Hayam, Tel Aviv – 35cm-thick retaining walls to a depth of 8 meters
    Pninat Hayam, Tel Aviv – 35cm-thick retaining walls to a depth of 8 meters
  • Neve Tzedek, Tel Aviv – Retaining walls adjoining an existing building
    Neve Tzedek, Tel Aviv – Retaining walls adjoining an existing building
  • Neve Tzedek, Tel Aviv – Retaining walls made of mini piles.picture 1
    Neve Tzedek, Tel Aviv – Retaining walls made of mini piles.picture 1
  • Neve Tzedek, Tel Aviv – General view.picture 2
    Neve Tzedek, Tel Aviv – General view.picture 2
  • David Town
    David Town