אנו מעמידים לרשות הלקוח את הידע ההנדסי שנצבר בחברתנו במהלך מעל ל- 50 שנות פעילות בתחום התשתית התת-קרקעית בישראל ומחוצה לה, וכן ידע שנצבר על ידי חברת DSI, שאנו נציגיה הבלעדיים בישראל בתחום הגיאוטכניקה. 
DSI הינה יצרן ומשווק מהגדולים באירופה של פלדות דיוידאג, עוגני קרקע, ברגי סלע, מערכות דריכה הקלות בעולם, מכשור גיאוטכני, ציוד לבטון דרוך ועוד.
ניתן לרכוש מחברתנו עוגני כבלים זמניים וקבועים מכל סוג, באורכים של עד 30 מטר ויותר ואביזרי עיגון משלימים כגון: פלטות, בתי תפסניות, מערכות דריכה מתקדמות ועוד.

יתרונה של שיטת DSIעל פני שיטות אחרות
DSI
פיתחה סדרת מוצרים גיאוטכניים מובילים. המותג הידוע מכולם הוא מוטות הפלדה מסוג DYWIDAG. מדובר בפלדה מיוחדת בעלת תברוגת לכל האורך ובעלת ערכי חוזק ויתרונות העולים בהרבה על פלדת בניין מצולעת רגילה. בשל יתרונות אלו עדיף להשתמש בפלדת הדיוידאג בעבודות גיאוטכניקה ומנהור. בחירה בטכנולוגיית הדיוידאג היא בעצם בחירה בשיטה אחידה, סגורה ובטוחה, בה הכל מוגדר מראש, ללא אילתורים שעשויים להביא לכשלים ואסונות, ומאפשרת נוחות עבודה ומהירות ביצוע. 
השיטה כוללת מגוון רחב של מוצרים שאליהם מצטרפים אביזרים נלווים מקוריים באיכות הגבוהה ביותר. השימוש בטכנולוגיות DSI נותן שקט נפשי וביטחון הן למתכנן והן למבצע.

נתונים טכניים
חב' ליפסקר ושות'
 משווקת מגוון גדול של מוטות דיוידאג בכל אורך נדרש, במידות של 12 עד 75 מ"מ ובחוזקים של 500/550 עד 950/1050 . כל המוטות והאביזרים מלווים בתעודות בדיקה של היצרן בהתאמה לתקן הגרמני והתקן האירופי ולתעודות אנליזה כימית. ניתן לקבל את הפלדה כחומר גלם או מורכבת כעוגן תיקני כולל כל חלקיו המוכן להתקנה.

מעבר לאתר חברת DSI